vineri, 29 august 2014

Pansament pentru suflet!

     Azi vreau sa visez. Nu am mai visat de atat de mult timp. Nu cred ca mai stiu sa visez. Inchid ochii si imaginile incep sa se deruleze. E un film al vietii, pare sa fie si o parte din ceea ce mi-as dori pentru viitor. Il vad pe el. Da! E el! E atat de chipes, aproape ca raman fara respiratie din cauza emotiilor. Il privesc si zambesc. Nu indraznesc sa ma apropii,picioarele parca-mi sunt tintuite. Inima bate cu o forta extraordinara, parca vrea sa-mi sparga pieptul si sa zboare pana la el, pana la inima lui. Sa se contopeasca si sa devina una. Ochii mari se intalnesc cu ai lui si atunci lumea mea parca se schimba. E o ploaie de culori, o ploaie de stari ce-mi inunda sufletul...imi inunda intregul corp. Imi simt fata cuprinsa de micile picaturi si intind bratele spre un cer imaginar. Zambesc si pur si simplu zac in ploaia de emotii. Il simt cum se apropie,ii simt respiratia, ii simt bataile inimii. Ii simt mana cuprinzand-o pe a mea si astfel inima mea sta. Nu mai respir, nu mai traiesc, e o senzatie ce ma lasa fara vlaga. Deodata bataile inimii isi reiau cursul si eu deschid ochii. E atat de aproape! Ii simt obrazul fin langa al meu, ii simt pieptul lipit de al meu. Mainile sale imi cuprind mijlocul si atunci lumea mea se sparge in milioane de scantei. E o flacara imensa ce cuprinde intreaga mea fiinta. Da,el e! El e sufletul meu pereche. Si stiu ca nu e decat un vis,da' la ce bun sa ma trezesc acum cand el e atat de aproape?! De ce sa deschid ochii si sa il pierd?!Macar in vis sa-l am...
Ma saruta usor pe frunte, imi mangaie cu nasul sau obrajii infierbantati, mi-atinge buzele tremurande si ma saruta asa cum nu credeam ca voi fi sarutata vreodata. Tot timpul ma imbratiseaza si isi trece degetele prin parul meu mult prea incurcat. Il ating cu emotii temandu-ma ca nu cumva sa-l ranesc. 
Il privesc continuu cu ochii mult prea mari de uimire. Nu ma pot satura de chipul sau atat de frumos conturat. Nici unul dintre noi nu e perfect,dar poate suntem perfecti unul pentru celalalt. 
Il sarut cu lacrimi in ochi. Plang de fericire si totodata de teama de a nu-l pierde,de a nu se termina acest vis atat de frumos...
O lumina puternica ma orbeste si intreaga imagine imi dispare. Ma trezesc si raman cu amintirea saruturilor lui. O noua zi,o alta dimineata, atat de mult ceasuri fara sa te strang in brate. Atatea secunde fara chipul tau frumos, atatea clipe fara a-ti spune "te iubesc".
Mai lasa-ma sa te visez. Macar o data. Si-atunci sa reusesc sa-mi iau doza de tine.Caci da, tu esti inima mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu