marți, 19 august 2014

El e omu'!

     "Esti talentat,destept,chipes si ai un zambet incredibil! Te iubesc,pur si simplu! "


 Nu mi se intampla des sa raman fara cuvinte,dar acest om a reusit sa ma lase fara cuvinte. Mi-amintesc de acele momente cand fredonam cu zambetul pe buze "Gasca mea",cand priveam televizorul fascinanta de zambetul si de bucuria ce o emana el, Mihai Sturzu. Sau petrecerile la care in boxe rasuna "Asa-s prietenii". Un om frumos, un om talentat, o persoana bizar de "iubibila". Am un gol in stomac ori de cate ori vorbesc despre el. E persoana care mi-a "furat" cuvintele si m-a lasat doar cu sentimentele. Zambesc... zambesc fiindca-s "razna". Astept acel "soare" pe care el il va face sa straluceasca si mai tare. Ciudat, dar cred cu tarie ca el poate face asta...
Prestanta, respect, iubire si fericire. El e omul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu