marți, 12 august 2014

Urăsc să te iubesc aşa...

    E o nebunie. E o nebunie imensa in capul si in sufletul meu. Nu te cunosc, nu ma cunosti,dar ma gandesc la tine. Inchid ochii si imaginea ta imi apare in cap. Oriunde as merge te vad. Esti ca o obsesie,dar nu vreau sa fie o obsesie. Te port in suflet fara ca tu sa stii ca ma gandesc la tine secunda de secunda. Te tin de mana in fiecare moment, te privesc continuu. Urasc sa fiu doar o umbra. Urasc ca tu esti doar o iluzie. Ma las cuprinsa de fiorul dulce al vantului si zbor catre tine. Da, am aripi... aripi de iubire. Umarul meu e facut pentru ca tu sa ai unde sa plangi, mana mea e facuta pentru a te trece peste obstacole, bratele-mi sunt croite pentru a te proteja. Nu indraznesc sa ma apropii,nu indraznesc sa iti vorbesc.Esti atat de departe,dar atat de aproape. E o contradictie intre ratiune si inima. E o contradictie intre tot ce insemn eu si tot ce insemni tu. Pasesc peste valurile inalte alte oceanului, pasesc peste nisipul fierbinte al plajei. Trec munti cu gandul, nu simt frig si nici caldura. Nu e decat o bataie puternica a inimii. Metafore, epitete, comparatii si mai ales repetitii... repetitii ale chipului tau bizar de ingenios conturat. Voi astepta. Voi astepta caci mi-ai dat forta, mi-ai dat curaj. Si nu conteaza daca ma vei iubi sau nu, conteaza ca te voi iubi oricum. Si urasc sa te iubesc asa, dar sunt facuta pentru a iubi asa. Nu astept povesti de dragoste si feti frumosi pe cai albi, n-astept decat un zambet ciocolatiu. O interesanta combinatie... Intreaga natura se dezlantuie in corpul meu. E o furtuna uriasa ce imi zguduie universul. Vazut o clipa, iubit o viata. Ciudat mod de a incepe o iubire. Inceput de toamna,sfarsit de vara. Uitata de soare,m-arunc in valuri. Ma las purtata pana intr-acolo unde te voi gasi. Stiu ca la sfarsitul acestui drum te voi vedea zambind...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu