vineri, 22 august 2014

Spectaculosul "acum"...

     Exista nenumarate momente in care te gandesti la persoanele dragi. Momente in care te gandesti ca esti uitat si ca parca nu mai contezi. Si chiar atunci, omul,poate cel mai drag tie, reuseste sa te faca sa tremuri de emotii,emotii cum nu ai mai simtit vreodata, sa zambesti continuu si sa-ti faca inima sa-ti bata cu o putere incontrolabila. E un sentiment bizar de frumos. In cap nu-ti ruleaza decat acel film cu imaginea sa, o imagina facuta fugitiv,dar pastrata cu sfintenie in suflet.In suflet,fiindca acolo e locul unui om cu un zambet ca al lui. Ciudata senzatie presarata cu furtuni si soare, se-impletesc cu o forta incredibila si formeaza impreuna un haos total al ratiunii,al inimii. Sa alegi?! Nu ai cum sa alegi. Ai doar o posibilitate: aceea de a-l iubi neconditionat si de a nu astepta nimic in schimb. Si e o nebunie totala. E un freamat al inimii si e un calm al mintii. E dementa... 
Sa visezi,sa zambesti,sa tremuri atunci cand privesti o fotografie...Asta e nebunie! Si e o nebunie spectaculoasa! Poate e doar spectaculosul "acum",poate nu va fi si atunci. E o intersectie fara semne, e o zona plina de mister, e o cale mult prea intunecata,dar care e luminata cateodata de zambetul tau. Cresc flori acolo unde pasesti, norii sunt imprastiati acolo unde intinzi mana spre cer. 
Strazile pustii devin pline o data cu prezenta ta, felinarele murdare se dezvelesc de uratenie si isi imbraca vestminte colorate,bancile sunt pline de flori, iar picioarele mele sunt neobosite. Neobositi-mi imi sunt si ochii,neobosita mi-e si inima. Scormonesti pana in adancul sufletului si scoti din suflet baloane colorate. E un nisip prea fin, prea mult.E un ocean de-amintiri si vise conturate pe-o linie sublima a infinitului. Si m-ai uitat printre furtuni... Dar ti-amintesti printre franturi si imi oferi elan spre ganduri mult prea mari. Daca te-am iubit?Din prima zi! Daca te iubesc? O fac sublim! Daca te voi iubi? Sa nu te indoiesti in veci,caci tu, da, tu, frumos chip, mi-ai oferit un zambet fara a-ti da seama cate sentimente si cate vise poti starni intr-un om nebun!

P.S.: "Tu trebuie sa stii ca de abia astept sa te vad !!!!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu