marți, 23 septembrie 2014

Ămini...

        "S-a intors de atat de multe ori, se intoarce continuu. E ceva la tine ce iubeste cu toate fortele. Esti tu. Poate sunt nebun. O refuz fara incetare si ea se intoarce intotdeauna. Am iubit-o, nu stiu daca o mai iubesc,dar ea parca o face. M-am intors si eu de prea multe ori, de atat de multe ori incat m-am saturat sa ma mai tot intorc. Nu mai am curaj, nu stiu daca mai vreau sa o fac. Ma priveste cu ochii uriasi si-mi zambeste cu dragoste. Ma prefac indiferent,dar simt cum inima imi bate langa ea. E ceva in privirea ei ce urla din toti rarunchii ca ma vrea inapoi,dar nu stie cum... Nu mai stie nimic, nu imi poate citi gandurile desi, isi doreste cu ardoare sa o faca. As vrea sa am curajul sa ii spun ca "Nu", dar o mai vreau langa mine.Vreau sa o vad cum se agita ca un copil fara jucarii, vreau sa o vad cum se zbate pentru inima mea. E atat de ciudata,dar poate ciudatenia asta iubesc la ea. Dar n-o iubesc, cel putin asta stie ea. Nu ma pot impotrivi ratiunii,desi inima isi doreste sa o faca,inima si-o doreste aproape.Va fi departe, mult prea departe... 
As vrea sa o pot pastra langa mine,sa o privesc fara sa ma ating de ea. Sa o pot analiza,sa-i pot observa calitatiile si defectele,sa-i iubesc toate perfectele imperfectiuni. Si stii ca iti poate aduce atatea probleme in viata, dar parca o viata monotona nu ti-ar placea. Nu mai vrei sa te enervezi, nu mai vrei sa o faci sa inteleaga ce a gresit...dar totusi, o vrei langa tine. Vrei sau nu sa o iubesti? Vrei sa fie a ta si tu al ei,vrei sa fiti o persoana? Strange-o in brate, sarut-o pe frunte si nu-i mai da drumul.Acolo se simte cel mai bine. Invat-o sa nu mai greseasca, ajut-o sa treaca peste obstacole si iubeste-o. De asta are nevoie...E o contradictie intre gandurile tale si nu stii ce si cum sa alegi, nu vrei sa te lasi ghidat de sentimente,dar inima parca se trezeste si parca vrea sa bata pentru inima ei. Indrazneste,risca si iubeste!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu