miercuri, 17 septembrie 2014

NU!

           Viata are un curs tare ciudat! Incerc sa-l inteleg si nu pot, nu stiu de ce sa ma leg si de ce sa ma dezleg. Am o inima bizara, iubeste cu intensitate si se opreste brusc din a o mai face. Urat! Uratul isi face loc printre vene si ajunge exact in miezul frumusetii improscand totul cu urme de culori nocturne. Vreau doar sa plec si sa uit de tot, sa uit de el,de ea,de ei. Simt un gol undeva in suflet, incerc sa ating locul cu mana,dar e prea ascuns. Am incercat si asta,si pe aceea, pe celalalte... nu a mers niciuna. Am zambetul pe buze, doar ce l-am achizitionat. Nu ii mai stiu numarul. Au fost prea multe zambete cumparate,dar macar mi-au acoperit tristetea ochiilor. Sunt bine, am fost de fiecare data, dar acum sunt mai puternica,acum stiu sa astept si sa actionez,acum sunt razbunatoare. Am fost un om bun,acum sunt poate un om rau,dar ei m-au facut asa. Nu are importanta, pasii-mi sunt indreptati spre Bucuresti si acolo imi vor ramane fiindca aici nu mai e loc. Am vrut sa ofer fara sa primesc. Nu o voi mai face.Acum totul se rezuma la ceea ce insemn eu,si nu la ceea ce inseamna ceilalti.Sunt eu si atat. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu