marți, 16 septembrie 2014

Să dansez sub clar de lună când afar' plouă!

          Ploua! Nimic special,e doar o ploaie de toamna,o ploaie tarzie de vara, o nebunie ce iese la suprafata din corpul meu mult prea bolnav de tristete. O luna mult prea aproape de pamant, mult prea aproape de inima mea. Un chip atat de cunoscut,dar plin de necunoastere. Si sufletul mi-l cheama langa inima,dar el nu vine. Cum poa' sa imi curga prin vene cand nu-l cunosc?Cum poa'sa existe in mintea mea cand ochii niciodata nu l-au privit cu atentie? Nu stiu sa raspund si las ca totul sa isi urmeze cursul desfasurarii.Nu intervin pentru a nu strica si mai mult haosul in care sunt cuprinsa.E ca o furtuna pe mare, e ca o ninsoare dura ce cade fara incetare. Sunt in mijlocul tuturor acestor fenomene fara a avea vreo putere pentru a scapa. Ma las purtata de vant si privesc cerul. E luna, sunt stelele,dar ploua! Ploua asa cum nu a mai plouat vreodata! Ploua ca in povesti,dar pe strazi nu zaresc nicio printesa urmarita de printul sau. Sunt doar eu sub clar de luna cand afar' ploua dansand. Dansez, danseaza inima,danseaza toata fiinta mea. Iar el, cel din mintea mea, priveste! Sta rezemat de un felinar si priveste lasandu-se cuprins de picaturile uriase ale ploii.Nu schiteaza niciun gest,dar i-l desenez in minte. Ma apropii si-l privesc in ochii aceia superbi.Ma priveste si imi atinge fata cu o mana calda,intrebandu-ma parca:"-De ce?De ce eu?", il privesc si ii zambesc. Inchid ochii si ii ating mana cu palma mea :"Tu!". Il las in ploaie, sub felinar si imi continui dansul. Ma dor obrajii de la zambetul incotrolabil,dar nu am sa ma opresc. O muzica fascinanta imi suna in cap, e muzica ploii, e muzica sufletului meu, e muzica mea! 
     Lasa-ma sa te iubesc! Nu ma iubi,dar lasa-ma s-o fac! 

Un comentariu:

  1. Cine a scris-o? Dacă esti amabil trimite-mi pe florin.gaspar@hotmail.com autorul și anul.

    Mă cheamă Florin Gaspar

    RăspundețiȘtergere