luni, 7 iulie 2014

Insomnie

   Nu-mi doresc decat un zbor lin. Un zbor deasupra tuturor problemelor,deasupra intregii lumi. Sa-mi simt aripile presarate de aerul rece si sa ma las purtata de mirosul valurilor marii. Sa-mi tarai pasii pe nisipul cald,sa privesc in departare rasaritul. Sa ma eliberez din cusca cu usi metalice ce nu ma lasa sa trec dincolo de captivitate.Sa-mi creez propriul cuib undeva departe de tot ce inseamna cunoscut.Sa ma afund in necunoscut si sa incep un nou inceput. Sa imi intind aripile fara a-mi fi teama ca-mi vor fi taiate de vreo furtuna ratacita. Sa privesc oameni noi,oameni cu zambetul pe buze. Nu vreau decat sa dorm si sa visez,caci fara vise eu n-as mai fi.Nu suntem decat niste marionete. Papusi purtate dintr-o mana-n alta de vreun papusar amator. Atarnand deasupra unei scene pe care speram sa o atingem pentru a ne crea o existenta. Ne arunca intr-un colt si-si vede de treaba lui.Papusile nu au suflet,nu simt,dar isi doresc sa o faca. Culeg algele oceanului involburat si m-azvarl in curentul fioros.Nu cunosc oceanul,dar el pare sa ma cunoasca atat de bine. Inspir un aer prea sarat,expir un aer inecat. Sunt o papusa sau un om?!Si orice-as fi, cand voi trai? Poate-ntr-o zi,poate in doua. Voi exista in alte noua?Ma-ncurc cu cifre mult prea grele, m-arunc in strazile de lene. Si am o boala, mult prea grea, e lenea...lenea,e chiar ea. Si scriu ca un nebun pierdut,caci nu mi-a mai ramas decat un pix si-o foaie-n palma grea ce zac scobite-n mintea mea. Si pierd si zile,pierd si nopti si mi-amintesc cat de frumos era acel moment cules din zaruri aruncate-n van sperand sa cada abisal. E mult prea mult,e prea putin,nu stiu cand sa mai respir. Sunt sunete ce zac de ani intr-un casetofon prea pal. Sa fie om,sa fie zmeu?Cui ii mai pasa?! Sunt doar eu...
Si dorul m-a cuprins hapsan.Ma vrea la el si nu stiu cum...sa scap de-un zgomot ce e prea nocturn. As vrea sa dorm,sa-nchid un ochi.Mai pierd un an sau inca doi si reusesc s-adorm in calm,un calm ce-asteapta ca un cal sa zbor usor ca intr-un val. Si nu e val,e doar un zbor. E zborul meu de-acum pierdut,caci tu nu esti,iar eu nu sunt...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu