vineri, 16 august 2013

Multumesc!

              Iubesc oamenii care-i apreciaza pe ceilalti pentru ceea ce fac,pentru modul in care reusesc sa aduca un zambet pe buzele celorlalti,pentru modul in care ii fac pe oameni sa-si aminteasca de trecut sau sa-si citeasca prezentul printre randurile sale.Se pare ca am castigat respectul unui om care nu ma cunoaste si pe care nu-l cunosc.Ma bucur enorm sa vad ca exista persoane care-mi citesc randurile sarace poate in descriere,dar care reusesc sa starneasca sentimente. Am primit un comentariu la una dintre postari si cu zambetul pe buze l-am citit si recitit de cateva ori.Vreau sa-ti multumesc Adina! Iti intind mana cu respect pentru randurile frumoase scrise! Si sper sa fac tot posibilul sa raman acel "inginer veritabil al sufletului"!
Iti multumesc ca m-ai bine-dispus si ca mi-ai facut ziua mai frumoasa cu doar cateva cuvinte spuse din suflet!

"Esti un veritabil inginer al sufletului !
Ma bucur ca te-am descoperit !"   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu