sâmbătă, 27 iulie 2013

Dialog...

 
   
      "-Asculta-ma!
-Te-ascult!
-Vorbeste-mi!
-Iti vorbesc!
-Iubeste-ma!
-Te iubesc!
-Imbratiseaza-ma!
-...
-Sopteste-mi!
-Iti soptesc!
-Promite-mi!
-Iti promit!
-Pe vecie?
-Pe vecie!
-Te iubesc!
-Eu mai mult!
-Demonstreaza-mi!
-Ti-am demonstrat si iti voi demonstra toata viata,dar trebuie sa si simti!
-Simt!Ma iubesti!
-Intr-adevar, te iubesc!
-Iarta-ma!
-Ce sa iert!
-Ca te-am ranit, ca te-am dezamagit!Pentru toate astea!
-Am trecut peste toate si vom mai trece si peste altele!
-Chiar ma iubesti!
-Chiar te iubesc!
-Pentru totdeauna?
-Pentru totdeauna.Te iubesc pe vecie si in fiecare zi din vecie!
-Esti cadoul meu de la Doamne-Doamne!
-NU!Tu esti cadoul meu!
-Te inseli! Te-am gasit si nu-ti voi mai da drumul niciodata.Ma completezi, ma intaresti, m-ai invatat sa am incredere in mine, m-ai invatat ca tristetea nu trebuie sa faca parte din viata mea,m-ai invatat sa iubesc...M-ai invatat sa iubesc!
-Impreuna am invatat aceste lucruri.Daca nu te-as fi intalnit inca as fi fost singur.Esti a mea!
-Suflet pereche!
-Suflet pereche!
-Imbratiseaza-ma si nu-mi mai da drumul niciodata!
-...
-Mi-e dor de tine!
-Dar sunt aici.
-Mi-e dor de tine cand ma gandesc ca la un moment dat vei pleca de langa mine.
-Ma voi intoarce!
-Promite-mi!
-Iti promit!
-Tine-mi mana intr-a ta si nu-mi mai da drumul!
-Niciodata!"
...

2 comentarii: