luni, 9 ianuarie 2012

Coleccionista de canciones...



Sunete suave in miezul noptii se-aud din strada. Versurile melodiei patrund pe fereastra deschisa invadand camera veche.Patul cald,corpul fin intins sub cearceaful alb,toate vibreaza la atingerea notelor ce nu te pot lasa indiferent la maretia lor.Ma ridic usor si-mi indrept pasii spre fereastra. Privesc oarecum cu teama sa nu fiu dezamagita de lipsa ta. Sufletul-mi doreste ca tu sa fii autorul acelor sunete dulci ce-mi incanta inima cu atingeri line si gingase. Inchid ochii si-mi spun dorinta in gand:"Sa fii tu!Sa fii tu!"...
Deschid ochii tematoare,dar toata teama dispare cand te zaresc jos,acolo-n strada, cu chitara pe genunchi cantandu-mi melodia preferata.Te joci cu sunetele atingand corzile chitarii cu degetele-ti subtiri.Simt cum ma cuprind fiori de emotii si cum prind aripi si zbor alaturi de tine. Imi trec degetele delicate prin parul tau catifelat si te trag usor aproape de mine.Imi ating nasul de-al tau,ti-ating buzele cu ale mele.Ma joc cu fiinta ta. Ma-mbratisezi si-mi soptesti ca ma iubesti.Te strang cu putere la pieptu-mi si-ti cer sa ma saruti.O faci.Si o faci asa cum nu ai mai facut-o niciodata.Atata pasiune,atata dulceata,atata dorinta.
Ma privesti innebunit.Privirea ta imi transmite toata dragostea,facandu-ma sa zambesc.Mi-apropii gura de urechea ta si-ti cer sufocata de fericire:Saruta-ma!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu