sâmbătă, 27 noiembrie 2010

Scrum....


Dansul lin al ploii.O bricheta aruncata la intamplare.O tigara fumata pe jumatate in scrumiera.Scrum...
Camera e goala,nu are pic de suflu in ea,nici macar eu numai respir. Rezist oare pana la sfarsit?!Si incerc sa ma adun bucatica cu bucatica. Mi-e dor de mine,mi-e dor de felul meu de-a fi.S-au dus toate.O melodie veche si una moderna,nimic bun in ele.Imi iau chitara-n spate, bocancii murdari de noroi,tigara din scrumiera,telefonu' inchis si cheile.Am plecat.Pe drumul vechi de tara imi tarai picioarele fredonand cantecul nostru.Doar eu imi mai aduc aminte de el.
Bolovanii duri imi fac drumul greu de parcurs.Sunt doar eu si chitara mea peste care s-au naspustit mii de cuvinte.Si merg... si merg fara sa stiu incotro ma indrept.Soarele a iesit dintre norii negri ai furtunii,aruncand asupra pamantului miliarde de raze.Lumina imi cade pe fata transpirata si acoperita de parul ce cade agale pe ea.
Sunt scrum....

Un comentariu:

  1. auzi .... stiai sa plantele tutunul dauneaza grav sanatatii ?... si app de cand ai tu chitara :))=)))

    RăspundețiȘtergere