vineri, 12 noiembrie 2010

R.A....Nebun....A....


E melodia pe care mi-ai trimis-o...e melodia ce ma face sa ma gandesc la tine,e melodia ce nu ma lasa sa te uit.E asa de trist.Tu esti acolo,eu aici,departe unul de altul,despartiti de kilometrii ucigatori.
,,Una sa ma inteleaga...iar restul sa ma asculte...'' e versul de care mi-ai zis.E versul ce imi readuce imaginea ta in fata.Vreau sa te iau in brate, sa te sufoc prin bratele ce o sa-ti cuprinda gatul cu dragoste..o dragoste de copil..o dragoste pura...
Nebuna??!Da.Dar nebuna de dorul si dragul tau.
Inima mi se topeste doar cand ma gandesc la tine.Esti precum sensul vietii unui om.Esti dulcea alinare si dulcea emotie. Esti unic...unic pentru mine...
Gandul, acea iluzie ce te face sa iesi din realitate si sa intre in lumea irealului, o lume ce te aduce pe culmile sperantei si a visurilor implinite.Un gand ce nu dureaza decat pana la sfarsitul melodiei, ca apoi sa cad in bratele dure ale realitatii..realitate ce deprima inocenta unei fiinte numai printr-o atingere...
Te visez.Ma faci sa zambesc prin somn.Zambetul tau e ca o raza a soarelui ce abia rasare si-mi lumineaza fata trista si indurerata de dor.
Nebuna din cauza lipsei tale,care ucide usor-usor fiecare celula din organismul meu,un organism prea obosit..deja,inainte de vreme.
Surasul tau,chipul,ochii,mainile catifelate,buzele,TU....imi lipsesc, sunt acum o parte din mine ..o parte care e la tine.
Un gol bizar de mare..de ce??oare nu-ti dai seama ca eu...chiar te iubesc???
Nebuna..iarasi?La infinit?si ce?Nebuna pentru ca te iubesc?Nebuna pentru ca existenta ta ma ajuta sa respir?Nebuna pentru toate astea?
E o nebunie nevinovata..o nebunie imbinata cu realitate si totodata irealitate..
Zboruri...aripi...ganduri....pace...NIMIC....
Gol..ma arunc in gol...golul iluziilor desarte..iluziilor moarte....

Un comentariu: