vineri, 12 noiembrie 2010

R.A.....Ganduri pentru eternitate....



Fumez ultima tigara.E ultima secunda de placere,ultimele ganduri ce-mi aduc aminte de tine.M-am luptat cu mine,m-am luptat cu ei, dar nimic nu a avut vreun rost.E ultima tigara,sunt ultimele clipe.Sunt acum,dar nu si atunci.
Gol.Peretele e gol, nu il mai sprijina nimeni.Am plecat cu ganduri pentru eternitate.
Ganduri ce ma chinuie de mult.Tu si eu,ei si noi,nimeni si nimic. Mi-am dorit multe.Am incercat sa-ti spun cum ma simt,dar doar peretii m-auzeau si ca sa vezi, tot ei ma-ntelegeau. Mucul de tigara atinge lin pamantul,rostogolindu-se pana la pragul usii intredeschise spre camera care a fost martora a primei tale declaratii.Mi-aduc aminte cum a sunat primul ,,Te iubesc!'',mi-aduc aminte timiditatea de care eram cuprinsi la inceput,mi-aduc aminte multe.Multe si fara rost.
Buzunarul in care zace pachetul de tigari imi face cu ochiul.Imi aprind o tigara si invaluita de fumul greoi,cad pe ganduri.La ce ma gandesc?La multe si-n principal la ceea ce numeam candva ,,noi''.Scrumul cade arzandu-mi sireturile tenisilor.Scutur repede si imi arunc tigara pe podea calcand-o in picioare.Imi aprind alta.Rahat.Bricheta numai merge.Am nevoie de alta. Dar cealalta bricheta e pe sub perna sufocata de lacrimi ce m-au chinuit azi-noapte.Te-ntrebi de ce? Sau poate nu te-ntrebi deloc.Pasesc incercata de sentimente ce ma rascolesc, peste pragul usii vechi.Ajung in mijlocul camerii de unde numai pot inainta.Incerc sa merg,dar parca ceva ma tine lipita de acel loc.Ma zbat.Cad,tigara-mi sare din gura undeva sub pat.La naiba,m-am julit. Sangele da navala sub tricoul alb.E tricoul pe care l-am ales impreuna.Ne-a placut fraza de pe el: ,,ultima tigara fumata...''.S-au pierdut toate.Ma ridic, imi scot pachetul de tigari in care stau adormite patru tigari amarate.Iau repede bricheta de sub perna.In sfarsit imi aprind ultima tigara.Fumez linistita,intorcandu-ma la gandurile mele.
Suna telefonu'....

2 comentarii: