duminică, 16 februarie 2014

Doi straini...

       "  Suntem doi straini. Am fost,suntem si asa vom ramane. E atat de greu sa mi te scot din suflet. E atat de greu sa ma detasez de acest sentiment ciudat ce-mi macina intregul organism. Sunt trist.Sunt atat de trist. E o durere acuta undeva in zona inimii.E o durere ce nu are tratament,fiindca singurul tratament esti tu. E ca un venin ce-mi urla in vene si cere antidot.N-am cum sa i-l ofer. 
Sunt nebun.Sunt un nebun indragostit,iar tu esti straina din viata mea. O straina ce mi-a facut sufletul bucati. Sunt bucati mici din inima mea imprastiata peste tot in organism. Caut o solutie sa le adun si sa le unesc. Sunt prea slab. Vreau sa mi te scot din cap,vreau sa nu mai am acel gol in stomac cand iti aud numele.E dureros. Spune ceva. Renunt la tine,te rog,spune ceva. Stii de cate ori ti-am urmarit pasii firavi atunci cand te indreptai spre casa in serile tarzii?! Stii de cate ori am adormit cu perna uda sub capul greu? Cate nopti albe am avut?Cate zile negre? Esti o bestie a sufletului omenesc. Ai reusit sa-mi patrunzi in suflet si esti al nabii de greu de scos de acolo. As vrea sa te pastrez,as vrea sa-ti pastrez macar amintirea. Dar e prea greu sa pot merge mai departe cu imaginea ta in cap.E mult prea greu...
Inca te privesc din departare pasind pe scarile casei tale. Sunt doar eu si felinarul singuratic. Te privim amandoi cu atata uimire. As vrea sa-ti mai spun candva "mi-a fost dor de tine",as vrea sa te mai imbratisez,sa-ti mai privesc ochii calzi,sa ma joc in parul tau incurcat. Zambesc. Sunt nebun! 
Acum nu suntem decat doi straini. Tu nu  ma mai cunosti,dar eu inca te stiu pe dinafara. Esti prea greu de uitat. Poti sa-ti schimbi hainele,poti sa-ti schimbi atitudinea,poti sa iti faci parul in sute de mii de alte moduri,pentru mine vei ramane intotdeauna aceeasi fiinta fragila pe care am cunoscut-o demult. Ma contrazic singur. Vreau sa te uit,dar nu vreau sa o fac definitiv. Amintirea ta e crunta....
Ramanem doar doi straini..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu