marți, 2 aprilie 2013

Iti multumesc...

   Nu ti-am cerut nimic,dar mi-ai oferit o mie de lucruri. Nu am facut nimic deosebit,dar te-am cucerit.Nu am incercat sa te impresionez,dar te-am impresionat.Stii?! esti ciudat,amuzant,al naibii de enervant cateodata,dar totodata atat de "adorabil".
Imi accepti toanele si ma lasi sa fiu exact cum vreau. Ma accepti cu bune si rele,incerci sa fii calm atunci cand iti umplu capul cu prostiile mele.
Imi stergi lacrimile cand plang si-mi oferi un zambet pentru a ma bine-dispune. M-ai reinvatat sa iubesc si ti-am oferit dragostea mea. Reusesti ca prin minune sa aduci bucurie in viata mea si sa-mi readuci,ori de cate ori e nevoie,zambetul pe buze.
Desi pari doar un copil mare,esti un matur in toata regula. 
Alaturi de tine am inceput sa cunosc din ce in ce mai bine oamenii.Am invatat sa iubesc fiintele din jurul meu cu toate defectele lor.Am invatat sa imi pastrez calmul atunci cand tu esti nervos,fiindca atunci cand unul dintre noi este furios,celalalt trebuie sa aiba grija de el pentru a-l calma si a-l face sa zambeasca. Avem grija sa nu fim niciodata furiosi amandoi fiindca trebuie sa fie unul care sa lase de la el si sa-l calmeze pe celalalt. Asa e iubirea!Imparti lucruri frumoase,dar si pe cele rele le adaugi celor bune. 
Mi-ai dat motive sa raman,sa te iubesc,sa sufar cand esti suparat,sa zambesc cand esti fericit. Am invatat unul de la celalalt si inca invatam. Invatam pe zi ce trece un "dans" al iubirii noastre.Un "dans" in care totusi se fac greseli,dar pe care le reparam imediat prin dorinta de a fii impreuna. 
Iti multumesc ca atunci cand am nevoie de o vorba buna,tu stii ca trebuie sa mi-o oferi fara sa-ti cer asta.Iti multumesc pentru bunatatea ta,pentru felul in care imi spui te iubesc,pentru simplitate si pentru toate lucrurile pe care le faci pentru mine,pentru tine,pentru noi.
Iti multumesc pentru ca m-ai lasat sa te cunosc,iti multumesc fiindca m-ai cunoscut.
Iti multumesc pentru ca-mi esti alaturi in toate momentele vietii.Iti multumesc!!!

P.S.: "Promit sa te iubesc pe vecie-in fiecare zi din vecie."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu