miercuri, 10 decembrie 2014

Tu iubește-mă! De restul am eu grijă!

Iubește-mă!Iubește-mă în felul tău, căci în al meu e imposibil.
Iubește-mă ca și când nu am mai avea timp!
Iubește-mă ieri, iubește-mă azi, iubește-mă mâine!
Iubește-mă ca tine, iubește-mă ca ei, iubește-mă oricum!Dar, iubește-mă!
Iubește-mi părul, iubește-mi inima, iubește-mi chipul, iubește-mă fiindcă te iubesc!
Iubește-mi îmbrățișările, căci eu le-ador pe-ale tale!
Iubește ceea ce iubesc la tine!
Iubește tot ce te-nconjoară, dar mai mult pe mine!
Iubește dimineața, eu mi-amintesc de tine!
Iubește noaptea, plâng pe ea!
Iubește timpul, el mi te-aduce!
Iubește tot ce n-ai iubit vreodată, dar nu uita de mine!
Iubește norii, dar zărește soarele!
Iubește-mi vorbele, dar alină-mi lacrimile!
Iubește-mă acum, eu te-am iubit atunci!
Iubește-mă să te iubesc!

Iubește-mă!Iubește-mă!Iubește-mă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu